Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere



Når du ankommer til hospitalet

Vi er glade for at se jer

Hvad kan jeg forvente, når jeg ankommer?

Du kan forvente en varm og beroligende følelse, når du kommer ind ad døren. Og en indretning, som er den mest specielle og flotteste blandt dyreklinikker i Danmark. Vi har indrettet hele vores ankomstområde, således at det er på jeres og dyrenes præmisser. Der er plantevægge, Buddha figurer, meditativ musik og en åben og helt speciel reception, hvor dyrene kan komme helt tæt på os.

Vores venteværelser er adskilte, således at hunde har et venteværelse med små adskilte båse i den ene ende, og kattene har deres eget venteværelse i den anden ende.

Der er også legerum for de mindste samt en mindelund, hvor man kan tænde et lys, hvis man har mistet et dyr. Læg dertil kaffe, te, chokolade, lidt informativ TV samt en stor og flot Petshop, hvor vi har alt til din hund, kat og gnaver.

Hvordan bliver jeg modtaget?

I vores reception vil du blive modtaget af vores personale. Der vil også blive hilst på dit dyr.

  • Hvis du skal købe noget i vores Petshop, vil du få professionel hjælp med at vælge det rigtige til netop dit dyr. Man skal ikke glemme, at dyrlæger og veterinærsygeplejersker har den højeste uddannelse i vores kæledyrs sundhed, fodring og pleje.

  • Hvis det er første gang, at du kommer hos os, så vil vi oprette en journal på dit dyr og dig.

  • Hvis du har været her før, så vil vi tjekke din journal for at se, om der er ændringer siden sidst.

Derefter har du mulighed for at tage plads i enten hunde venteværelset eller i katte venteværelset, som også er for andre mindre kæledyr. Her er mulighed for kaffe, te og lidt sødt.
I hunde venteværelset er der separate rum til hundene, således at de kan ”gemme” sig for andre hunde. I katte venteværelset er der tæpper, som man kan lægge over burenefor at sin kat.

Skal jeg vente længe?

Vi har tidsbestilling netop for at undgå ventetider. Men når man har med levende dyr og mennesker at gøre, så kan det hænde, at der kan være lidt ventetid. Der kan være kommet en akut patient ind, som kræver hurtig behandling, eller en konsultation eller operation kan trække lidt ud.
Hvis vi bliver forsinket, vil vi selvfølgelig informere dig om dette, og i meget sjældne tilfælde kan det ske, at vi må aflyse din aftale på grund af uforudsete hændelser. I disse tilfælde vil vi naturligvis tilbyde dig en ny tid så hurtigt, som det kan lade sig gøre.

Download brochuren her.