Hundefoder

Kvalitetsfoder til din hund

På Nordkystens Dyrehospital i Helsingør går vi op i dyrenes sundhed og trivsel. Derfor forhandler vi kun hundefoder i landets bedste kvalitet. Hundefoderet fra VetPro er udviklet af danske dyrlæger og ernæringseksperter, som selv bruger foderet til deres egne hunde.

VetPro's hundefoder er sammensat af sunde råvarer, som indeholder alle de næringsstoffer, din hund har brug for. Sammensætningen af råvarer er den samme året rundt, hvilket giver hunden den bedste fordøjelse og reducerer risikoen for foderallergi.

Foderet er rigt på umættede omega-3 og omega-6 fedtsyrer fra fisk, som er godt for huden og giver en sund og glansfuld pels. Desuden har det et højt indhold af E-vitamin, som styrker hundens immunforsvar og minimerer risikoen for en lang række sygdomme.

Hundemad til hele livet

Vi forhandler hundemad fra VetPro i flere varianter til hunde i alle aldre. For eksempel VetPro hvalpefoder med ekstra højt indhold af kalk, som sikrer en normal knoglevækst. Desuden forhandler vi særligt VetPro slankefoder til hunde, der skal tabe sig.

Alt hundemaden fra VetPro er helt fri for tilsætningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige farvestoffer.

Vores dygtige personale står altid klar med råd og vejledning omkring den rette fodertype til din hund, så kig endelig forbi vores butik på Nordkystens Dyrehospital.

Vi forhandler blandt andet hundemad fra kvalitetsmærkerne:

• VetPro
  • Royal Canin
  • Hills
  • Essential Foods
Tilmeld dig Netdyredoktors nyhedsbrev Vi er en del af VetFamily, som står bag Netdyredoktor.

Tilmeld dig Netdyredoktors nyhedsbrev og få nyheder om dyrs sundhed, tips til træning og masser af gode tilbud.